Arbetslös och "A Blast from the Past"

 
Mycket har hänt sedan man valde att surfa in på denna avkrok av the Interwebs.
Imorgon skall jag besöka arbetsförmedlingen och skriva in mig.
Yes..Arbetslöshet ännu en gång.
Annars lever livet vidare även för en gammal Skinräv som undertecknad.
När jag gick av mitt sista skift i torsdags kom en tanke.
Nu när man har lite tid över mellan besök på förmedlingen och arbetsansökningar
så skall jag ta tag i att försöka få ut mitt gamla hi8 material.
Sagt och gjort..Klockan hade passerat tre med råge när jag begav mig till förrådet.
Efter lite letande så fann jag kameran och alla banden och gjorde ett nytt försök.
Men till ingen nytta. Den kameran är död och går inte rädda.
Skam den som ger sig så letade efter var man kunde få tag i en begagnad.
Dock är inte finanserna dom bästa pga att arbetslösheten åter är här.
Så ifall det inte finns någon som kan låna ut en hi8 kamera eller skjuta till lite cash
så är detta det enda av gamla tider jag kan visa nu och en tid framöver.
Dock vet jag att det finns godbitar att finna på dessa band. Teamdudes 2002-2007.
 

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0