Just another Slice of Hell

Med lagom mycket buller och bång återvänder jag till dom utkanterna som tydligen kallas blogg.se
Senaste tiden har varit en galen blandning av drunk sundays, arbetslöshet och brist på cash.
Inga goda utsikter för en tondöv rockstar/livsnjutare som undertecknad är.
Men vad gör man när saker och ting ser som mest hopplösa ut?
I mitt fall var det att riva igång lite Turbonegro och surfa in på diverse webbutiker.
För vad är egentligen bättre när man är fattig och sliten än att handla upp dom pengarna man inte har.
Men i mitt fall var det två olika former av kultur som det var omöjligt för en man i min position att säga nej till.
Vad det var? Det kommer jag tilldela er så snart dom landat i brevlådan.
Over and Out.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0