Sliten men faktiskt glad

Nu har årets upplaga av stadsfesten passerat och undertecknad har faktiskt besökt denna tillställning.
Sist jag valde att spola ner cirka 400 spänn i utbyte av svag öl i plastglas är minst 10 år sedan.
Men årets upplaga var faktiskt en trevlig överraskning.
Träffade massor av sköna människor och ölen kändes faktiskt prisvärd.
Detta trots att den ölen dom sålde var förmodligen minst 50% kranvatten.
Dock känner jag sviter från gårdagens äventyr.
Planerna att spendera dagen i soffan med film och serier gick dock i stöpet.
Detta eftersom min mediaspelare valde att inte fungera som den skall.
Orkade dock inte bråka med den så valde helt sonika att titta på tv.
Totalt jävla värdelöst.
Tur att det är en eftermiddagsvecka som väntar. Även att jag imorgon kan hämta nykeln till nya lägenheten.
Så i grund och botten känns saker och ting trots allt hyfsade.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0