Partaj Musik

Efter ett besök på kafe Kajutan tänkte jag att det vore passande med ett besök i loppisbodarna.
Vana trogen eftersom det alltid finns någonting värdelöst man kan kasta ut några kronor på.
Saker som inom en snar framtid kommer förpassas i en låda ut i förrådet.
När jag undersökte skivsektionen så fann jag denna pjäs.
Ett stycke Partajmusik. 3 kassettband fullpackade med Partyhits som
Anna Marie-Elena,Det` Lige det och Spanish eyes för att nämna några.
Ganska snart fann jag mig själv stående i kö för att köpa denna relik från förr.
Lite senare när jag faktiskt kastade en närmare blick på låtarna insåg jag att
Rolling Stones - Beast of Burden faktiskt fanns med. Så..En bra låt på tre band.
Well well...Ett gott skratt fick jag mig då.
Så till den som tvivlar över att deras Spotify lista duger till festen kan jag säga.
Hör av er..Jag styr upp musiken på er tillställning.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0