Till alla kunskapstörstande i vårat avlånga land.

Kanske var en liten teaser att visa material från en hitintills osläppt Mullepedia.
Någonting som tidigare bara kunde betraktas på fest när undertecknad fått lite för mycket innanför västen.
Men i förra inlägget brann kreativiteten och jag beslöt lämna ut min förklaring på just cd skivor.
Detta är någonting som inte kommer bli en tradition.
Anledningen är att oftast måste dessa förklaringar betraktas live så eventuella frågor kan besvaras.
Så fram tills dess att svt inser min storhet och ger mig ett program likt Fredrik Lindström
finns bara ett alternativ.
Ifall det finns frågor som ni vill att jag ska kasta ljus över gör följande :

1.Lokalisera en fest där jag finns i kulisserna.
2.Hitta mig bland flaskor och buteljer.
3.Ställ din fråga.
4.Luta dig tillbaka och ett svar av gudsnåde.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0