Bortfall och nederlag

Har han rymt? Försvunnit och valt att aldrig återvända till Skellhell?
Nej önskar att någonting ovanstående var sant så jag kunde återvända med saftiga nyheter.
Sanningen är att det är för mycket "Shit" på det privata planet så jag inte vet var jag ska börja.
Blogg och sådan aktivitet har fallit bort och känns i ärlighetensnamn inte underhållande att skriva längre.
Allt för mycket annat som måste lösas innan man ens kan titta åt detta.
Av detta anledning så har även Theduude.com stannat av totalt.
Håller på med ett projekt till Teamet..Utöver detta så har jag ingen energi att göra någonting mera.
Men kommer likt fågel Fenix brinna upp och återvända starkare och stoltare än någonsin.
När detta blir får vi se.
Tack till ärade kamrater och andra soldater i vallgraven brevid mig.
Over and Out

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0