Back in Black

Efter cirka 13 dagar i total tystnad har jag tillslut återvänt.
Vad har jag sysselsatt mig med dessa dagar då jag varit frånvarande.
1.Insett och återupplevt min förkärlek till det röda Polly chokladkaramellen.
2.Lyssnat och avgjort att Gamma Ray - Powerplant fortfarande är den bästa skivan som spelats in.
Iallafall ligger denna på top 5 alla gånger.
3.Hostat sönder mina lungor och varit allmänt förkyld.
4.Begrundat vissa ting som i slutendan inte går förändra så jag spolade tankarna.

Men nu är jag som avslöjat tillbaka med rapporter från skyttegravens bottenskikt.
Detta lagom till att vintermörkret sakta sveper in över Skellhell.
Vad gör vi i svåra stunder? Man sätter sig i favoritstolen och tappar upp en valfri maltdryck.
Höjer glaset till en stillsam skål medan en låt från Powerplant spelas i högtalarna.
Anywhere in the Galaxy.
Nu laddar vi om och fortsätter denna resa som enbart kan sluta på ett sätt.
Over and out from the General of Whitetrash Living.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0