Så många beslut

Sakta har även Skell börjat tina fram och ibland..ibland känner vi att det finns hopp.
Helgen spenderades som inte alls oväntat i ett onyktert töcken.
Hur jag ens tog mig från a-torp till min säng i bunkern vilar i ett mysterium.
Allt jag minns är en spetsad öl bestående då självklart av öl samt sk. hemmatillverkad sprit
En helt galen alkoholbaserad cykeltur som jag antar av skapsår och onda leder slutade med en close
encounter med antingen en snödriva alternativt med asfalten.
När jag vaknade med tungt huvud på söndagmorgonen och drog mig ut för en cigarett gjorde jag nästa upptäckt.
Jag hade lyckats få med mig min cykel hela vägen hem och den stod sedan prydligt parkerad i cykelförrådet.
Förstår ingenting..Ingenting mer än att med nog stora mängder alkohol så löser sig saker och ting.
Med hela nästa helg uppbokad så fick jag ännu en förfrågan i söndags om jag skulle närvara på ännu en tillställning.
Det är fan inte lätt att vara på toppen och en söndersupen rockstar utan vare sig rockband eller spons.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0