Review av Dropkick Murphys - Going out in style

Är så vansinnigt less på min playlist nu.
Letar med ljus och lykta efter någonting vettigt att lyssna på.
Alla låtarna har spelats vad som känns som minst 10000 gånger.
Har visserligen den nya Dropkick Murphy skivan att avnjuta mera.
Review..Så var det ja.

Har lyssnat genom den kanske 10 gånger och allt jag kan säga är.
Jag är absolut inte besviken alls.
Där då andra band brukar vika och ändra sitt koncept för att sälja fler skivor.
Eller spelas på Bandit (Läs Volbeat) så har inte dropkick gjort detta.
Utan dom håller sig till öldoftande punk med en stor injektion irlänsk folkmusik.
Det är dom är bäst på kort och gott.
Titeltrack är underbart och får bara en att vilja strunta i att det faktiskt enbart är tisdagkväll.
Dricka större mängder whiskey, röka allt för många cigaretter och glömma att arbetsveckan enbart startat.
Så har du inte lyssnat på detta masterpiece så råder jag er till att göra detta snarast.
Den finns på dc++, Spotify samt den lokala skivbutiken.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0