End of the Madness?

Kanske det är tur att det bara är med lite mera tur två veckor kvar av min tid som student.
Som dom flesta vet så lovade jag mig när jag stod full på torget sommaren 2006 att jag aldrig mera skulle studera.
Att studier inte var min cup of tea.
Men när lågkonjunkturen slog som värst kom tanken att plugga.
Så hoppade på en utbildning som skulle enligt arbetsförmedlingen ta max 6 månder.
Den tog 10..Redan där märktes någon form ilska.
Efter denna fortsatte studierna..Nu ser jag dock ljuset i tunneln i form av ett prov om cirka två veckor.
Lyckas detta så är jag klar och slipper engagera mig mera med att studera.
Har sökt arbete men ifall den lotten inte faller in är jag game på det mesta i sommar.
Ifall det inte lyckas med att scora ett jobb känner jag på mig att sommaren 2011 kommer bli en repris av 2009.
På gott och ont.

Hur det kunde se ut 2009..Då goda råd var dyra men ölen nästintill gratis

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0