Som en tripp i en tidsmaskin

Eftersom jag valde bort besöket på systembolaget för en tur på det lokala gymmet.
Jag vet..Förstår inte alls hur jag tänkte.
Men i vanlig ordning ifanns ett litet sug efter malt där vid 18 tiden.
Undersökte möjligheterna att få tag i någon form av rusdrycker men var dömt att misslyckas.
Slutade med att jag satt hemma hos Random sister & Fratz med ett burk folköl i näven.
Bara folköl är någonting som jag trodde hörde ungdommen till.
Men nöden har ingen lag antar jag.
Dock är det svårt att nå någon form av berusning på dessa svaga krigare.
Det finns dock en lösning som fungerade lika bra nu som det gjorde för nästintill 10 år sedan.
Så efter några säkra snitt med kniven hade jag konstruerat ett dryckeshjälpmedel.
Det är självklart en folkölsbong jag talar om.
Denna hjälpte mig att dra i mig folköl och lyckades faktiskt med konststycket att bli rund under fötterna.
Med en ölbong och folköl till ett värde av cirka 160 kr krossade vi ännu en norm igår.
Normen om att man faktiskt någongång måste växa upp och börja uppträda moget.

Käftsmällar
Postat av: Frida

http://norran.se/nyheter/norrochvasterbotten/article1169575.ece Något att se framemot till hösten.;)

2011-06-07 @ 21:03:35
URL: http://sqwan.blogg.se/

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0