Bara 12 år försenat.

Nu är det äntligen här.
Liggande i min hand är ett stycke plast jag väntat på i 12 år.
12 jävla år har det tagit att framställa detta förhoppningsvis actionfyllda mästerverk.
Trots dåliga recensioner kände jag min tvingad att investera.
Menar..Duke är ju alltid Duke trots allt.
Finns ingenting människan inte kan..Bona fina damer samt svälja en hel bruk med steroider.
Skall dock besöka alkoholbutiken för lite glädje förpackade i aluminiumburkar à 50 cl också.
Och ute skiner solen..Livet har varit sämre än just nu vill jag lova.
Tänkte posta en bild ungefär på hur livet ser ut just nu.
Men eftersom min mobil lagt av och därmed min chans att ta kort verkar detta gå i stöpet.
Nej..Alkohol för att döva sorgen att jag missar once in a lifetime att se System Of A Down live.
Och memory note till er kids där ute..Köp aldrig en Sony Ericsson..Aldrig.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0