Back at the editing table

Har gjort en efterlängtad comeback till Adobe Premiere.
Gått så lång tid att jag saknat dessa snabbkommandon, cut tool och färgkorrigering.
Tro fan att jag t.o.m saknat att vänta på att rendreringen skall bli klar.
Näst efter bakom kameran är detta hur jag gillar att spendera min tid.
Dagens/kvällens projekt är att påbörja The Lost Drinkshow.
En drinkshow som vi spelade in under sent 2009.
Under firmafesten för teamdudes.
Varför den inte redan är redigerad och släppt är för mig en gåta.
Kanske har den bara försvunnit bland allting annat på ett dvband.
Iallafall så kommer den inom kort att gå titta på min kanal på youtube.
Kan meddela att vi kommer göra en stark comeback under den kommande helgen.
Dock är det osäkert hur många av mina kollegor jag får med mig på uppdraget.
Allt jag vet är att jag kommer kämpa med näbbar och klor för att fixa en ny drinkshow.
Letar förstrött efter möjliga drinkar att blanda as we speak.
This is going to be good.
Ett litet snapshot från min senaste produktion kan vi kosta på oss också.
Over and out from the Mullster

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0