A Normal Friday..Or just in my life?

Fredagen som i början verkade lugn utvecklades till någonting helt annat.
Eftersom jag lovat att agera chafför så tänkte jag låta ölen vänta i kylskåpen till lördagen.
Men efter lite undersökningar fick jag veta att ingen skulle dricka på lördagen.
Vad gör man då i ett sådant läge? Tar det lugnt fredag såväl som lördag?
Nej..Inte om man heter Mulle.
Då kör man som man lovat varpå man provar på ett välprövat recept.
Nämligen en flaska kir samt fem starköl.
Fungerade lika väl som för flertalet år tidigare.
När klockan passerat 02:30 så började jag sakta vandra med solen i ryggen från Skiftesgatan.
Då slår tanken mig...Är detta ett normalt beteende eller är detta bara någonting som sker i mitt liv?

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0