Weekend Finally

Äntligen har veckan nått sin höjdpunkt och min favoritdag.
Har glidit förbi systembolaget för att beväpna mig lämplig mängd rusdrycker.
Arbetskläderna ligger i skåpet på skolan och snart skall jag påbörja det som blivigt en tradition.
Nämligen begreppet dusch + Starköl som skänker trött.
På schemat för kvällen står 30års firande av  Lillfinnen.
Efter detta skulle det inte förvåna mig ifall det blir något form av krokbesök.
Detta trots att kroglivet i Skellhell är tämligen begränsat.
Men brukar finnas fina chanser till efterfester på dessa tillställningar så man kanske ska ge det en chans till.
Over and out..Nu tar jag helg.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0