Tekniskt Trubbel och Könsrock

Hatar verkligen alla former av Adobe Produkter för tillfället.
Satte mig ned och klippte ihop någonting vackert i Premiere tidigare idag.
Efter lyckad klippning så valde jag Export.
Men eftersom min dator inte är vad den borde tog detta inte mindre än 3 timmar.
När skiten nått 99% så låser sig allt och det krävs ett frenetiskt klickande på power.
Ilskan nådde nya nivåer och jag fick röka X antal massvis av cigaretter för att lugna ned mig.
När ilskan lagt sig gick jag in och satte igång en ny exportering.
Vissa gånger är det bättre att erkänna sig besegrad.
Nu blev det enormt mycket tekniskt i detta inlägg.
För att motverka detta så avslöjar jag en upptäckt jag gjorde tidigare i helgen.
Nämligen att dom har fortsatt producera bajspunk/Könsrock efter 1995.
Glädjen var enorm när jag insåg att detta inte var någonting utdödende utan det finns hopp.
Sedan att man trots Onkel Kånkels frontman Håkan Florå gått ur tiden kan man hitta käcka låtnamn.
Låtnamn från ovanstående med Allan Ballan från Halland och Egon Kär Man Svalde Sperman kan verka svårslagna.
Men med låtnamn som Sug Ett Framfall känner jag att det finns hopp för framtiden.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0