huvudbonad 2011..CHECK

Jag är knappast någon form av modelejon.
Att denna blogg ska förvandlas till någon modeblogg är knappast troligt.
Men efter mitt frekvent letande i flertalet år har jag äntligen funnit århundradets huvudbonad.
Kommer inte berätta vad det är riktigt än.
Vill inte sprida ut vad man skall bära på sin skalp sommaren 2011.
Men den kommer beställas och bäras med stolt under vintern/våren och sommaren 2011.
Allt jag vet att med detta ting på mitt rakade huvud och en kall öl i näven kommer jag trotsa samhället.
Riva upp alla konventioner och återskapa 2009..Året då allt kunde hända.
Och med handen på hjärtat faktiskt gjorde det.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0