From Home To Home

Gårdagens utekväll blev helt klart en possitiv sådan.
En underhållande förfest.
Detta trots att fenomenet Singstar drogs fram tidigt under kvällen.
Men skam den som ger sig.
Sedan var det dags att ta sig i kragen och styra upp någonting senare.
Tanken var att totalt skippa kroglivet i Skellhell eftersom man vet vad man får.
En dos ångest och en rejäl dos meningslöshet.
Men vi besökte trots allt Calles och satt där innan vi drog till efterfesten.
Med lite mera hemma tillverkat vin i magen så var det en heltklart trevlig upplevelse.
Kom dock till någon form av insikt när vi satt på Calles.
Känns som jag vandrat gatorna i Skellhell färdigt snart.
Har vandrat såväl snöfyllda som solvarma gator.
Walk of Shame såväl som vandringar med huvudet högt.
Känns som det räcker för mig snart.
Och eftersom jag hällt så stora mängder skit över Skellhell genom tiderna är det kanske tid.
Men väntar bara på en anledning att lämna över allt.
Kanske är det en handplockat grupp riktigt awesome människor som hållit mig kvar.
Eller är det bara en samling tillfälligheter som gjort att jag faktiskt stannat kvar.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0