Vad gjorde ni av eran lördag?

Har sysselsatt mig att en spontantripp till Umeå.
Väl där har ytterst manliga butiker som Biltema besökts.
Utöver det blev det en tripp på stan och då slog det mig.
Umeå är lika jävla underhållande och eftertraktad utan alkohol i blodet
som en cykeltur runt mälaren med hemorrojder.
Men vad vore en dag i mitt liv utan att förnärma någon.
Innan det var dags att styra kosan hemmåt besökte vi Lagerhaus.
[Någonform av inredningsbutik som jag lätt skulle kunna spendera en månadslön på enbart skräp]
Där fann jag det självklara spelet..Bajsspelet. Jag sade relativt högt till resterande i sällskapet.
"Wow..Bajsspelet..Det måste jag ha"
Till saken att bredvid mig stod en äldre dam som uppenbarligen inte uppskattade
samma sällskapsspel som undertecknad.
Hon snörpte på munnen till ett args sträck och stegade därifrån.
Vad kan man göra när man är född asshole?
Men nu åter i skell sitter jag och sippar på en iskall starköl och hör på punkrocks orkestrar.
Hur spenderar ni er lördagkväll?

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0