It`s over soon

Har varit och krigat i centrum idag.
Brukar av ren principsak avsäga mig allt sådant.
Detta eftersom jag i regel hatar alla människor lika mycket.
Finns dock ett fåtal människor som inte är totalt dumma i huvudet kan tilläggas.
Men denna dag var i handlarnas tecken.
Största anledningen till detta var att investera Corona cigarrer och kött till nyårsafton.
En kombination som inte kan vara annat än klockren i mina ögon.
Redan på torget insåg jag att det var en dålig ide.
Centrum var översvämmat med barnvagnar, pensionärer och annat löst folk.
Så när allt var investerat så smet jag med svansen mellan benen tillbaka till bunkern.
En sak är säker..Sätter inte min fot där förrän denna jul/nyårshets är över.
That's a promise

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0