Finally Back on Track

Ännu en helg har nu passerat som tagit oss längre in i Augusti.
Snart är hösten och mörkret närmare än någonsin.
Som alla redan vet så gör detta att boende i skellhell återgår till sina vanliga sysselsättning.
Alltså stå i en krogkö och skrika passande könsord åt det släkte som valt att "utbilda" sig till dörrvakter.
Men tänkte vara motståndare till detta just denna gång.
Nej..kommer inte hålla mig nykter och ansvarsfull hela hösten.
Det känner ni mig för väl för att tro.
Men mellan starkölen i lördags togs ett beslut.
Att jag ska försöka skaka liv i det totalt utdöda Teamdudes.
Osäkert vilka som hänger med mig på dragspelsbussen till helvetet.
Allt jag vet är att det börjar vara dags för lite knep och knåp i Premiere.
Så slog slag i saken och installerar det as we speak.
Har ett redigeringsprojekt som hängt över mig hela sommaren.
Detta har dock lyst med sin frånvaro pga allt för många druckna öl med vännerna.
Men nu när hösten och kylan är pågång tänkte jag ta tag i allt igen.
Har lovat detta tidigare så kanske det ligger någonting i det..Kanske inte.
Allt jag vet är att det var längesedan peppen var så stod.
Stay Tuned for some fucked up shit.
Och helgen då? Den spenderades med starköl och helstekt gris.
Sista helgen i frihet innan ansvar och annat blir vardag.



Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0