Big Spender

Tror nästan att i arbetslösa mått har jag varit en big spender mr Fenderbender i veckan.
1600 har lyckats hitta sig ut från mitt konto och hamnat i dom giriga affärägarnas fickor.
Men nu har jag lite kläder och annat som jag kan kriga vidare under hösten.
Har även sökt ett intressant arbete som jag hoppas jag kan fixa mina ekonomiska bekymmer med.
Det är inte gratis att leva rock `n roll liv trots fattigdom.
Skall även till A-Torp ikväll för att dricka några kalla med Timberland Fucker.
Anledningen till detta tilltag på en vanlig torsdag är att han imorgon åker från Skell.
Detta för att återvända till Götet där han valt att placera sig nuförtiden.
Over and out från en fattig och trött krigare.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0