Aldrig mera rom & cola

Som nedanstående inlägg bekräftar så besökte jag den sk. Matfesten under fredagen.
Kvällen verkar varit underhållande när man kollar igenom samtalslistan.
Tydligen gör inte rom & Cola mig till en smooooth rider.
Det mest spektakulära samtalet måste varit cirka 23:30 då jag ringde till ingen annan
än en vapendragare som för tillfället befinner sig på Cypern.
Samtalet var tydligen något i stil med :
"Öh....Öhh...Har du fest?"
När ska telefonen levereras med alkolås.
Det är alldeles för många gånger man ringt till fel människor.
Människor som inte förstår ideen med att ringa klockan 03:45.
Detta bara för att fråga..."Har du eftersläkning..Sover? Varför då? Klick"
Så tack till mina goda vänner som ständigt förlåter mina klavertramp.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0