Verkar finnas såväl sommar som möjligheter i sikte

Vad har egentligen hänt sedan sist?
Flertalet dagar har passerat och några riktigt grymma ting har hänt.
Har rivit av en heltklart lyckad 25års fest.
Flertalet grymma människor valde att dricka sig tillbaka till stenåldern på Skiftesgatan 21 vill jag säga.
Hände även ting som är för stora för ord också. Kommer skriva mer om detta när jag får bilderna.
Men overall så var saker och ting vad dom borde och vill rikta en kanna med bärs till alla som närvarade.
Har även lyckats scora lite jobb i tre veckor nästa månad.
Detta kommer resultera i minskat socialt liv i Maj men destå trevligare att casha ut vill jag lova.
Får bara hoppas att det tornar upp mera arbeten vid horrisonten.
Då kommer nog sommaren 2011 bli någonting alldeles speciellt.
Blev väldigt formelt och stelt detta inlägg känner jag.
Fekalinbakat anus här kommer en visa om Stellan och hans febless till att ta på manliga kön.
Allt för att återställa någon slags standard på denna blogg.



Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0