Tecken?

Besökte nyss den lokala sidan för lägenheter i Skell.
Detta för att kanske hitta någonting som var mer lockande än bunkern.
Döm av min förvåning när jag besökte min sida för att se hur mycket poäng jag hade.

Skall jag ta detta som ett tecken att det är dags att jag bosätter mig ovan jord?
Eller är detta bara ännu en spark mot ett oskyddat kön att ens tänka i dessa banor.

Käftsmällar
Postat av: Jessica

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Läs, kommentera och ställ gärna frågor =)

2011-04-20 @ 21:52:59
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0