En stunds eftertanke mitt i allt kaos.

Nu kommer jag förmodligen chocka dom flesta av de besökarna som väljer att läsa här.
Efterlyser nämligen en såkallad Intelligent fylla.
Nu får ni ärade damer och herrar inte missförstå undertecknad att jag tar avstånd från mitt tidigare leverne.
Nej..Jag kommer fortsätta vara den dirtbag wasted piece of asshole som jag var född att vara.
Men nu efterlyser jag en fylla som innebär mer än skrikande till volbeat och att köande till den lokala krogen.
Vi spolar såväl högljudd Rock som att ens slänga förstulna blickar mot krogen.
Talar om en fest i den andan som var dom lugna festerna på Skiftesgatan.
Några goda vänner, i våra glas någonting gott med alkoholhalt.
Långa diskutioner av djupare slag än det varit på länge.
Talar inte om samtal som rör Kafka utan av dess slag som går relatera till dessa tider.
Känner du dig som läsare att detta är någonting som du vill medverka i.
Släng iväg en kommentar eller på annat sätt kontakta mig.
Chansen att se en annan sida av det smutsiga myntet som ni sett flertalet gånger tidigare.
Once in a lifetime?

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0