Reunion?

En tanke slog mig när jag stod ute och huttrade med en cigarett i näven.
Eftersom vädret börjat slå om till kallt på kvällar/nätter så är den tiden på året som vi kallar höst.
Höst innebär för många människor att man tänder värmeljus och försöker mota bort mörkret.
Dock innebär detta för mig att det börjar vara dags för den obligatoriska folköl och tvspels kvällen.
Med handen på hjärtat.
Vad är bättre än ett gäng unga män som slåss mot alla fantasi monster medan vi häller i oss maltdrycker.
Maltdrycken som jag påbörjade min alkoholkarriär med för så många år sedan.
Sedan styr vi våra trötta steg ner mot stan och in på närmaste krogen.
Undertecknad blir utkastad i vanlig ordning och avslutar kvällen med att reta upp människor på Max.
Hittar en fager dam..Snubblar över mina egna fötter och vandrar skamset hem.
Detta för att dricka det sista jag har kvar och somna påklädd på golvet i bunkern.
Vad säger ni människor..Vinnande koncept?

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0