Livsfilosofi #2

Kände att det verkligen var dags för ännu en Livsfilosofi.
Saker jag alltid trott på och kommer att fortsätta göra.


När det vankas fest,party eller fedefäst så är det inte ovanligt att det inmundigas alkohol.
Oftast omvandlas en öl i pluralform och fortsätter tills förrådet är tömt.
Men hur vet man då hur man ligger till i alkoholomloppet.
Jag upptäckte tidigt ett sätt som var så vattentätt att det måste vara tänkt så.
Nu har jag tänkt dela med mig av detta.
När du tänkt besöka vattenklossetten för att släppa på trycket är det dags att vara uppmärksam.
Det är nämligen på färgen du kan avskilja vars på skalan du ligger.
En lat hund kan vara att destå gulare destå mer nykter.
En klar genomskinligt urin innebär att det snart börjar vara dags att möta krogen och den nitiska vakten.
Vissa kan uppleva detta som lite barbariskt och en aning äckligt.
Men då har ni inte än förstått tjusningen med just detta tilltag.
Tycker du att det är äckligt att bedömma en fylla på färgen på urinen.
Då kan du fortsätta läppja på ditt röda glas vin..Varannan vatten får ni behålla för er själva.

"Enligt undertecknad är detta ett underskattat sätt att kontrollera fyllan på"

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0