Vars är han?

Vars har han tagit vägen? Har han flytt landet? Börjat spendera dagarna på sin soliga vingård i Frankrike?
Eller har han bara gått ner sig på kvinnor och billigt lådvin?

Önskar att jag kunde säga att någonting av ovanstående var sant.
Men har spenderat dom senaste dagarna i en blandad cocktail av Bakfylla, Tvspel och kedjerökning.
Kanske är det mitt sätt att strida in i det längsta för att vägra inse att hösten och snart vintern är här.
Tar mig i kragen och planerar grunderna för fredagens radiosänding.
För ingen har väl missar | 22 October Fredag | 19:00 | Sänder vi ännu en gång radio.
Ifall ni undrar hur man gör för att lyssna på oss...Besök oss här och klicka på Dudes Radio.
Tyvärr verkar det inte bättre än att det kommer bli sista gången när Downie flyttar till Luleå i December.
Men ingen anledning att deppa ihop..Än finns det en sänding kvar.
Funderar även på att trots alla kommentioner vara nykter på Helloween.
Kanske mynnar detta ut i att jag förra årets helloween tillställning slocknade på en polares soffa pre 22
,har jag bara insett att jag varit i alkoholens tjänst varje helg i mannaminne.
Eller har jag bara inte råd att investera nödvändiga berusningsmedel?

Käftsmällar
Postat av: Rei

Klart du ska festa på Helloween. Du vet de går alltid att lösa. :) man måste ställa upp på sina vänner. :)

2010-10-19 @ 21:09:47
URL: http://lillfinnen.blogg.se/
Postat av: Rei

Du prickade in helt rätt. Men de med alcoholen måste man styra upp så att de inte tar slut under jul helgen.

2010-10-21 @ 00:03:49
URL: http://lillfinnen.blogg.se/

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0