Ursäkta röran..Han bygger om

Har och kommer nog aldrig ge mycket för skapande och inredning.
Själv anser jag att några snedställda affisher på punkorkestrar, några urdruckna folkölburkar och en vattenpipa fungerar alldeles utmärkt som dekoration för den finaste rummen på Lidingö.
Men efter jag slösurfat på aftonhoran så insåg jag att det finns saker som imponerar.
Varför inte kombinera dom sakerna som är viktiga. Nämligen öl och att ha någonstans att ta vägen.
Face it..första delen av detta är nästintill en självklarhet.
Att klämma en kall när solen lyser och favorit låten spelas på repeat på bandaren.
Allt känns toppen..Eller när allt är jävligt och svårt.
När de uppgifterna du tagit på dig verkar omöjliga.
Hela världen skrattar och samhället kissar dig i ansiktet.
I dessa scenario`s passar en kall pilsner klockrent.
Det andra i dom två är också hyfsat viktigt.
Har levt som bohem i flera månader och är inte någonting jag rekommenderar i längden.
Så kort och gott...Det bästa från två världar.
http://www.aftonbladet.se/bostadinredning/article7083214.ab

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0