Titta han är produktiv

Har faktiskt varit väldigt produktiv under slutet av veckan och helgen.
Utnyttjat tiden under min extra ledighet till 1000%
Under helgen har jag hunnit med.
1.Skrivit en riktig kickass låt med systerprojektet Mullster och the Kangelbär.
2.Spelat in den nioende delen ur vår serie Drinkshow samt redigerat denna.
3.Varit full två gånger.
Det som återstår att göra är att designa någon riktig fräck singelutsida i photoshop.
Ladda upp Drinkshowen på youtube samt spela in låten för att lägga upp även denna.
Då har min helg varit helt och hållet fullständig.
Nu ska jag förpassa mig ut på balkongen för en cigarett.
Detta med en burk billig dryck i form av coca cola.
Njuta av vädret som dragit över Skellhell.
I wish everyday was like this one.

Dagens låt är från självaste Bob Dylan med låten Just Like A Woman

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0