Some Things Never Changes

Ibland inser man kallt att saker och ting inte förändrats ett dugg.
Saker är vad dom en gång har varit och alltid kommer vara.
Var och firade av Random Sister igår som uppnått den värdfulla åldern av 23.
Väl där var det drunks and Wilds i vanlig ordning.
Någongång under kvällen kom en människa som jag aldrig kommer kalla en värdig krigare för en sådan tillställning. Ett riktigt toppmongo som fyllde alla kritererna.
Denna människa försökte föra en konventanion med mig men i min vana troga struntade jag totalt i det.
Jag hade min öl, a pocket full of smokes och bitvis några riktigt sköna toner från Spotify.
Behövde verkligen inte denna människa att förstöra en annars lyckad kväll.
Men människan verkade verkligen inte förstå detta utan fortsatte att pocka på uppmärksamhet.
Tillslut blir vi totalt less och faktiskt inbjuder honom i samtalet.
Detta med tankarna..Människor kanske förändras med tiden.
Men ännu en gång fick vi medfara att så ej var fallet.
Så vi började istället se hur långt vi kunde dra det med att driva med honom.
Det gick en bra bit vill jag meddela mina damer och herrar.
Allt slutade med att han vandrade iväg och lämnade festen.
Face It..Du var en tönt och idiot då...Du är det nu och med största sannolikhet kommer du fortsätta med det.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0