Kanske I-Landsproblem men stort problem för mig


Man sitter vana trogen uppe trots klockan passerat tiden man borde sova.
Men dom sköna tonerna verkar aldrig ta slut.
Man tänker..Bara denna låt...sedan kanske det är dags.
Trots detta så fortsätter man.
Tillslut så sätter man ner fötterna och beslutar sig..Att nu är det dags.
Eftersom jag är en vane människa måste alltid balkongen besökas en sista gång.
Så öppnar mitt röda paket och vad skådar mitt norra öga.
Endast en liten pinne kvar..Låg där alldeles ensam.
En liten panik sprider sig genom min 24 åriga kropp.
Inga cigaretter..Det är nästefter ännu en guldskiva till Per Gessle det värsta som kan ske.
Kanske skulle man lägga av och bli en bättre människa..Sluta dricka öl och svina runt varje helg.
Men beslutar ganska fort att mitt liv är som mest perfekt mellan den iskalla gröna TT burken i förvandling.
Pratar självklart om den som förvandlar mig från bara en översocial best till någonting som ingen vill kännas vid.
Och..Face It..Rom byggdes inte på en dag.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0