Stand Up Comedy

Nu är man precis hemkommen från ett stycke stand up comedy.
På scen i ett kallt snöfyllt Skell stod ingen mindre än Magnus Betnèr.
Brukar hålla mig från att skriva dessa inlägg eftersom dom oftast låter lite väl cheesy för min smak.
Men kan dock inte låta bli att skriva en rad angående detta.
Detta eftersom han är den enda enligt mig som på ett roligt sätt kan kombinera dessa ting.
1.Religion
2.Alkohol och drogmissbruk
3.Necrofili
Allt detta i en standup akt som varade i över två timmar.
Jävligt bra sås kort och gott.
Om man nu bara bodde på rätt sida av Sverige så man kunde gå på stand up betydligt oftare vore det bra.
Men ingen ide att gråta över spilld mjölk. Snart är det helg.
Det innebär balkongfestival och ett helvetets bra uppträdande av undertecknad.
Kanske börjar man snart känna av kalla fötter eftersom jag promotat detta så in i helvetet.
Men jag vet att det kommer bli bra.
Plats : Balkongfestivalen/Skiftesgatan | Tid : 21:00 | The Mullstershow

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0