Crazy Night

Gårdagen var minst sagt..Intressant.
Ännu en balkongfestival har passerat och enligt mig blev den tillställningen lyckad.
21:00 steg jag upp på scenen och drog av ett sjuhelvetets framträdande.
God uppslutning på publik och allt ljus sken bara på mig.
Skämt och sido..Det var awesome..Tack till alla er som stod ut med mitt oljud.
Efter detta så ökade takten på öldrickandet och snart öppnades kiren.
Här någonstans blir omvärlden grumlig och jag och downie beslutar oss för att besöka en annan fest.
Sagt och gjort. När jag kliver innanför dörren träffar jag en bekant som bjuder mig på rödvin.
Självklart som den sanna krigaren jag är så dricker jag i gott mod upp lite av hans vin.
Här tar saker verkligen en turn for the worse.
Minnen är få men jag får tydligen snilleblixten att spotta på en kille.
Han tar detta inte med den ro som man kan tro..Utan blir lite lätt irriterad.
Ett mindre vukabulärt samtal utbryter och innan vi beslutar oss för att det kanske är dags att gå.
Den varma stämningen som tidigare var är så gott som bortblåst och ersatt med ilskna blickar.
Jag muttrar någonting och lämnar tillställningen..Åter på balkongfestivalen uppenbarligen.
Nu är mina minnen slim and none.
Nästa minne är av att jag väcks av Itzo när han kommer hem.
Då har jag somnat/däckat på vardagsrummet..Good going.
Muttrar tydligen någonting i stil med "Fyy faan" varpå jag kravlar till soffan och somnar åter.
Vaknar 06:00 och inser att mitt alkoholtillstånd fortfarande är nog för att döda en häst.
Suckar djupt och inser..Jag ska aldrig mera dricka rödvin.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0