Cash or Clash ?

Har äntligen fått in mina surt förtjänade pengar från försäkringskassan.
Efter att varit pank i snart en halv månad kändes dem verkligen välkomnade.
Satt som ett barn för att se hur siffrorna slog om och därmed min ekonomi förbättrades.
Efter det kom chocken att jag skulle vara tvungen att betala av den stora högen räkningar.
Men efter betat av stora delar av högen insåg jag att det trots allt skulle bli en del över.
Detta kanske självklart när man inte har någon hyra att betala.
Kanske ska man försöka vara vuxen och lägga undan lite pengar.
Ett moget beslut..Det eller bara bränna pengarna på någonting sådära löjligt onödigt.
Jag vet ju vad det lutar åt.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0