Dagens Aktiviteter

Eftersom jag hörde av en god vän att denna blogg tydligen var tämligen under uppdaterad
så kastar jag upp en update om min banbrytande vardag.
Dagens akivitet bestod att åka ner till Umeå för att besöka mediajätten Mediamark.
Anledningen för resan var att Sqwan och The Crullster skulle köpa en systemkamera.
Rafflande värre..Min enormt ansträngda ekonomi erbjöd dock inte sådanna utsvävningar.
Men ett miljö ombyte och några sköna mil efter e4an lockade starkare än vad skell kunde erbjuda.
Sagt och gjort vi drog ner till umeå där det i vanligt blåste och var allmänt jävligt.
Dom drog iväg till avdelningen för stillbildsapparaturer medan jag besökte den rörliga avdelningen.
Stod länge och drägglade över vad nytt som kommit ut i kategorin Videokamera.
Vetskapen är att min kamera snart faller samman och jag vet inte hur jag ska inneha ekonomi att köpa ny.
Kanske blir det att sälja sin kropp eller börja sälja preparat.
Allt jag vet är att snart går det inte blunda för den hårda sanningen längre.
För er som kommer se Drinkshow Final part I förstår vad jag menar.
Nu ska jag röka en cigarett samt dricka en kopp stärkande te.
Detta för att få min röst sådära skönt len med raspig för lördagens framträdande.
Mullsters och The Kangelbär | Balkongfestivalen | 3/7 | 20:00

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0