About The Dresscode

Jag har haft mina faser i mitt liv.
Det märks inte minst på dom dresscode jag ständigt beklätt mig i så snart det vankades fest.
Ett genomgående tema under 2004-2009.
Svart skjorta, klorblekta jeans, Svart Skitsystem Hoodie.
Bildbevis på hur detta kunde se ut :


Verkar nu inte bättre än att jag fallit tillbaka i gamla hjulspår och skapat en ny dresscode.
Denna gång är Skitsystem hoodien utbytt till en Smart Alex Hoodie och dom klorblekta byxorna
med trasiga svarta jeans.
Stämmer tidsfönstret ska denna då användas 2009-2014.
Vad blir nästa galna Dresscode..Kanske flamingofärgade byxor och en brynja.
Only Time Will tell.
En rolig kuriosa fakta är dock att den urtvättade en gång svarta nu grå skjorta finns kvar i min ägo.
Detta kanske ska sparas som minne och bevis till kommande generationer.
Vad tristess, stora mängder öl och allt för mycket tid spenderad på sjungande dalen gör med människor.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0