On the road again

Med ett vitt vidunder med märket mercedes och i skrivandestund döpt till the nightmare on wheels
har jag, random sister samt france dance turnerat landet.
Från bunkern via bureå till en bäddsoffa i Hökarängen.
Jag kära läsare..Samma plats som förmodligen fick ett uppsving från filmen Sällskapsresan 2.
Därifrån förflyttade vi oss till göteborg och till en madrass i Timberland fuckers lägenhet långt uppe på Hisingen.
Där dröjde det inte många timmar innan vi satt på kellys med några öl innanför västen.
[Se valfritt stycke angående att man ej kan lära gamla hundar att sitta]
Efter detta en efterfest med bag in box vin..Inte riktigt min melodi men what the hell..gratis är gott.
Något som dock straffade sig dagen efter när vi skulle ner på stan.
Och nu sitter jag här hos Thimmy och undrar vars tiden tog vägen.
Vi ska om endast några timmar packa in oss i den skitiga och illaluktande bilen för att åka 110 mil.
Gbg to Skellhell..Tur är väl att France Dance kör hela vägen.
Kanske detta eftersom jag har dåliga erfarenheter med att vara vägens väktare under roadtrips.
Har tre gånger varit nära på köra åt helvete under tidigare äventyr.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0