Livsfilosofi #1

Det finns vissa saker som jag håller heliga och högst av allt.
Fullt utnyttjande av happyhour, obligatorisk pisspaus påvägen från A-Torp och en rejäl bläcka på trästocks.
Utöver detta så ligger bidrags/lön pizzan någonting som vuxit sig till tradition för mig.
För er som inte förstår vad jag menar med detta kan jag lite snabbt beskriva detta.

"Så snart man ser på internet banken att lön eller bidrag är på ingång så måste en pizza införskaffas
Pizzan ska därefter inmundigas utan tankar om att det faktiskt är dom sista slantarna man spenderar på detta.
Om fallet vore så att man redan spenderat dessa pengar (se på kvinnor och alkohol)
Så är detta inget att gråta över..Man går helt sonika till en god vän och lånar pengar till detta tilltag.
Med skräpmaten i magen väntar man bara på att klockan ska slå över och pengarna skall trilla in"


Det finns få saker som kan få mig att rucka på dessa ideal.
Kanske ett barnsligt tilltag att så snart pengarna kommer ska man göra en investering.
Men kanske är det bara vad jag helhjärtat tror på.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0