Long Time No Seen

Insåg det var längesedan jag skrev här.
Försökte förra veckan men blogg.se verkar ju alltid ha seriösa problem så gick inte så bra.
Kan faktiskt säga nu helt allvarligt att jag inte har tid att skriva inlägg längre.
Påbörjar utbildning i morgon...Sakta men säkert påbörjar jag min krokiga väg till reparatör.
Vilket förhoppningsvis kommer leda till arbete i framtiden.
Håller även på att packa ihop alla mina pinaler för den kommande flytten senast den 28e.
Fortfarande ingen lägenhet i sikte..Inte bästa tiden på året att bli hemlös vill jag lova.
Men saker och ting brukar lösa sig..Ingen ide att oroa sig.
Har vänner som har soffor i sina lägenheter...Så det är ingen fara.
Ska fixa fram en sticka så jag kan plocka ur alla bilder ur min mobil också.
Då kanske jag kan börja göra fler och mera banbrytande uppdateringar.


Käftsmällar
Postat av: Liina

Min rosa soffa är alltid ledig för en trött Mullester;P ha ha

2010-02-01 @ 15:55:14
URL: http://liinaw.blogg.se/

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0