Bara en vanlig jävla måndag

Som rubriken avslöjar är det inget annat än en vanlig jävla måndag.
Hyfsad hemkommen från skolan sådära mysigt äcklig.
Trots att planerna att spendera helgen totalt nykter gick det som vanligt i stöpet.
Totalt nykter gick till...Kanske dricka några öl..Till dricka lite explorer..Till att vara karatefull på Olles.
Har försökt räkna ihop vad intaget blev i lördags..Kommer till 6-7 starköl och en kvarting Explorer.
Och NEJ..Man ska inte dricka explorer..Men blir man bjuden så dricker man.
Gratis alkohol är bra alkohol.
Var även att nära att träffa en vän som jag inte längre räknar till vän.
Jag blir så jävla less att människor inte kan bara förstå någon jävla gång.
Höll även på att bli slagsmål inne på toaletten på Olles.
När vakten kom så åkte killen som stod brevid ut..Han var totalt oskyldig.
Inte nog med att jag drack upp hans öl förra helgen..Denna helgen fick jag honom utkastad.
Mulle Vs Olles 1-0.
Nu ska jag ut och röka för att sedan kasta in kycklingen som jag passat på att marinera.
FUCKING vardagslyx.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0