What's really grinds my gears

Jag känner ibland att jag fylls av så rasande hat att det bubblar och genomsyrar mig.
Kanske är det just därför vissa av mina inlägg blir så bittra och samhällsfrånvända.
Om man väljer att betrakta kommentarerna på detta inlägg.
Varför är det så att det bara är Blondinbella look alikes som kommenterat?
Jag menar..Jag kan knappast vara i deras intresse..Lika lite som dom är i mitt.
Så varför hora runt för lite attention.
Fast antar att det i datatermer anses vara någon form av spam.
Men kände att jag blev förbannad att dom ens sammanknippas med min blogg och mitt liv.
Dock såg jag att längst ner så hade Saari A.K.A Lillfinnen kommenterat.
Skönt att det är jag och min favorit Drinkin Buddy som fortfarande slåss mot världen.
Vi slåss för billigare öl, längre öppettider på krogen, lobotomering på diverse vakter
och ett totalstopp på modebloggar och liknande produktioner som inte passar in någonstans.

Käftsmällar
Postat av: Lillfinnen

Ja klart att de ska vara billigare öl. O mycket längre öppettider på krogen. dom kan väll ha öppet 24/7 då kan man gå o ta en öl när man vill. :p

2010-08-15 @ 17:57:10

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0