Hemlös Part II

Som dom flesta vet lever jag på rymmen från allt som lägenhet heter.
Dom sista månaderna har dock varit lite kaotiska och känslan att någon eget känns viktigt.
Visst..Livet som bohem..Flytta runt Skell på vänners soffor fungerar ett tag.
Ständigt vandra i motvind sådära halv onykter med en påse starköl har varit mitt signum ett tag.
Men någonstans bland random efterfester och  mer eller mindre kaotiskt levande blir detta också vardag.
Ständigt strävande efter någonting större..Någonting större så börjar man leta utmaningar någon annanstans.
Så förstärkte mitt lägenhetsletande och sålde åter min själ till djävulen.
Detta genom att åter söka Skebo lägenheter.
Någonting jag efter förra bataljen lovat mig själv att aldrig någonsin mer göra.
Loggade dock in och började likt en sjuåring i en godisaffär önska mig allt.
Ganska snabbt gick mina förväntningar dock ner när sanningen slog mig hårt.
Om man undersökte mina chanser till ett lyckat boende så blev man ganska snart varse.
Att jag inte har någon karriär inom skebo på några år.
Verkar som ställningen fortfarande står Skebo - The Mullster : 900000 - 0


Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0