No Cash and no fucking Clash

Ännu en dag utan cash.
Eftersom denna månad är ett nytt rekord för mig.
Pank och totalt utblottad den 2a så har ljusare tider bevittnats.
Både kylskåpet och cigarettpaketet gapar snart tomt.
Med ingen bensin i automobilen ska fortsättningen till pengar bli spännande.
Så gåvor som..Free food, cigaretter and Booze har inte varit mer välkomna.
Men på något mystiskt sätt lyckas jag endå klara mig.
Jag vet personligen inte hur jag lyckas.
Av någon outgrundlig anledning så löser sig saker.
Så whats now? En cigarett i höstmörkret till tonerna av Guns And Roses - Ain`t It fun.
Ibland känns bara livet som en stor hög med skit.
Hoppas att dagen med nummer 25 kommer med gröna klöver.
//Mulle

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0