Mera bilder från en svunnen tid.

Här kommer ett ännu ett lass av gamla bilder från förr i världen.
Njut

En bild av dom kända korvfesterna från sjungande dalen.
Namnet berodde faktiskt inte på att det var mestadels berusade gentlemen.
Utan eftersom vi ibland tömde fryset på löjligt mycket korv och bjöd till gästabud.
Tider som aldrig kommer åter..Kanske passar bäst som minnen trots allt.


Grillfest i grillstugan i Kusmark..Året var 2004 och valet av öl var kung.
En kväll som började med att vandra en lång bit i djupsnö.
Hur kvällen slutade? att jag & Mange vandrade i bitande iskyla..Lite överförfriskade.
Denna bild användes flitigt som temporär crew bild till dåvarande The Others.


Jag och Itzo..Ett försök som en crewfotografering.
Vågar inte säga säkert på en tidpunkt.
Men säger jag 2003 så tror jag inte jag gissar helt fel.
Som bilden avslöjar är detta under min svart skjorta
och självklart den blå mössans perioden av mitt liv.


Jag och Itzo sitter och steker på Augustibuller 2006.
Pga det extremt varma vägen har även jag fått en jämn röd solbränna.
Dagarna i solen på loppholmarna helt klart en underbar tid.
fotot är taget av Sara om jag inte minns helt fel.


Två frusna krigare trotsar den norrlänska vintern.
Allt för vad vi tyckte då skulle vara ett häftigt photoshot.
Jag minns att vi frös så in i helvetet den dagen.
Anledningen att detta måste vara en svunnen tid :
Exploited tröjan är hel och nästan svar..Militärbyxor och den blå mössan.


Fest hos Joel..Efter ett ex antal öl så tappar jag i vanlig ordning all vett.
När alkoholen går in går vettet ut som det så vackert brukar heta.
Vet inte mycket av den kvällen än mer att detta är i Joels kök på Sjungande.
Troligen har många glas med hemmatillverkat vin resulterat detta.


Bilden är tagen under tidernas fest 2004.
Dagarna då vi drack oss löjligt fulla av hemmatillverkat äppelvin.
Efter en vecka i vintunnan var vinet "Klart" och färdigt att drickas.
Gott var det inte..Men det fyllde sitt syfte..Efter detta blev det Olles.
I helt vanlig ordning på den tiden.
Lite värdelöst vetande är att tröjan jag bär på denna bild.
Ett stycke Skitsystem hoodie..Samma tröja som jag blev av med på Augustibuller 2006.
Må den som stal min skitsystem hoodie brinna evigt i helvetet för detta.
You may fuck off and die.


Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0