Lördag..Drivers Day

Blev faktiskt en totalt nykter helg denna gång.
Klockan har nu nått 04:37 söndag morgon.
Detta utan att druckit en droppe alkohol i helgen.
Det finns uppenbarligen hopp :p
Kändes som min kropp verkligen behövde denna vila.
Har istället agerat chafför ikväll/natt.
Skjutsat människor kors och tvärs i Skell.
Sedan tyckte jag att det var en klockren ide att börja se Kingpin.
Men när det var kvar en halvtimme gav jag upp.
Är så jävla trött..Och självklart kan aldrig någonting gå helt bra.
Insåg just surt att jag har tvättid imorgon 07:00 - 12:00.
Alltså bara någon timma bort..Jag tror att jag skippar detta.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0