Blast From the past

Händer så jävla mycket Shit just nu.
Därför hinner jag inte uppdatera är nästan alls.
Så ifall någon nu skulle följa denna följetong och undra.
Där här ni er anledning.
Sedan finns det så jävla mycket saker jag mer gärna gör just nu.
Med ett eventuellt lägenhetsbyte samt diverse mindre projekt
så blir tiden knapp.
Tänkte iallafall trots detta sätta mig ned och göra en kort update.
Sitter och lyssnar på nostalgi musik.
Musiken fyller en med massor av minnen av en svunnen tid.
Har fastnat för musik från min barndom på sista tiden.
Dagens låt Strebers - Ung och Arg.
Känns nästan som man är 16 år igen..Ung och arg.
Och på tal om minnen så tänkte jag som ett litet expriment
kasta upp lite bilder och lite backstory bakom dessa.
Så here it goes

En av många fester hos joel..Skulle säga 2006.
Humorn bakom detta var att detta var bara en i mängden av bildhumor bilder
Kedjerökning när det var som bäst.


Bilden är tagen utanför Joels lägenhet en varm sommarkväll 2005.
Tiden då glädjen kom packeterad i en metallburk innehållande blågul.
Tilläggas bör att den blå mössan jag bar konstant under två års tid är borta.
Har någon sett denna huvudbonad kan dom höra av sig.


Allsång på inflyttningsfesten på Sjungande dalen.
Troligen var sången i detta fall Gangs all Here.
Roligt att tillägga är att det ser ut som jag knappt har några övertänder.
Så är självklart inte fallet..Men saker ser lustiga ut endå.


Ännu en gång hos joel..Men tiden har gått.
Jag är inne i min Budweiser fas..Så troligen är jag 21 år gammal när bilden togs.
En kväll som slutade i dekadens när jag valde att sova i snödrivan.
Kanske var just lite för många Budweiser och en flaska kir bakgrunden till den sagan.


Thats all for now.
Vi ses i dimman på lördag..Annars syns vi på första sidan.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0