Produktiv Afton

Ikväll har jag faktiskt varit produktiv.
Någonting som jag trodde först skulle vara omöjligt.
Detta eftersom som man kan läsa i tidigare inlägg brukar teknik vara emot mig.
Men jag påbörjade Sisyfosarbetet att finna ett videoformat som fungerar bäst med Youtube.
Efter jag svor att aldrig mer att ägna mig åt detta så trodde jag att det skulle allt skulle vara över.
Då segrade min enorma envishet så jag rökte en cigarett. Valde mödosamt Skitsystem på min playlist.
När dessa steg var tagna kastade jag mig över Premiere`s enorma urval över format.
Efter många försök och allt fler svordommar så hittade jag ett som fungerade.
Allt jag oroar mig för att dvd produktionen kommer driva mig till vansinne.
Om Drinkshows - Volume I kommer ut är det ett bevis på att jag överlevde denna prövning också.
Annars har steget mot Amish aldrig varit närmare.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0