Kvällens funderingar


Kommer en ny nagel växa ut eller kommer jag få sammansluta mig med Mr Penisfinger?
Det är en av dom två stora frågorna denna kväll on the southside of Skell.
Den andra frågan är..Har jag fattat rätt att visningen av denna lägenhet sker på måndag.
Annars sker den imorron..Skulle vara totalt värdelöst ifall man blir uppväckt klockan 09:15 imorgon.
Detta av att hyresvärd & spekulanter dundrar in i tamburen på DudesHQ.
Verkar dock inte kunna få svar på denna delikata fråga ikväll.
Hade jag haft någonting som brukar kallas framförhållning hade jag kontaktat hyresvärden idag.
Men..You know me..Mr 50/50.

Käftsmällar

Käftsmällar

Och vem är du då?
Dåligt minne? Minns mig

Din såkallad E-mail (Keep your pants on..Den syns ej)

Hemsida?

Vad ville/tyckte du:

Trackback
RSS 2.0